sâmbătă, 29 ianuarie 2011

fuck

Am zis ca revin da revin si ce am scris mai jos no more tears .. oare ce fac ? plang da plang doamne nu stiu ce am, nu ma simt bine, sufleteste ceva nu e bine, nu stiu ce e cu mine stiu doar ca vreau sa fiu singura, vreau sa plec departe, nu mai vreau sa aud d nimeni .. nici sa scriu nu pot, nu mai pot, ceva inauntrul meu doare da nu stiu ce, nu intleg ce e cu mine, plang asa fara motiv ma simt pierduta, ma simt dezamagita, as vrea sa pot sa fac atatea lucruri dar nu pot, ma doare mi-a disparut zambetul de pe fata, si lacrimile si-au facut aparitia, de ce? nu le vreau, vreau sa rad nu pot,urasc starea asta .. imi calc in picioare cuvintele singura, ziceam ca nu sa nu plangi, sa fi tot timpu fericit/a sa razi, sa nu lasi o zi sa treaca fara sa fi fericit, credeam ca se poate ar fi prea frumos nu? o zi ca asta nu am mai avut de mult, nici nu o vroiam nu vreau zile ca asta, eu tot timpu radeam, eram fericita, pe dracu nu se poate sa fiu trista, vreau sa imi poata lua cineva ziua asta si sa o ascunda, si sa nu mai dau de zile ca asta, cer prea mult? poate ca eu sunt cea care trebuie sa faca ceva nu altii, da nu gasesc o solutie, sper doar ca ziua d maine sa nu fie nici pe jumatate, ca asta de azi .. mie dor de tine mami, mie dor sa fi aici langa mine, sa ma ajuti sa ma simt bine, nici nu imi puteam imagina ca e asa greu ..  incerc sa ma adun, si sa merg mai departe, trebuie sa pot unii au nevoie de mine, si eu trebuie sa am grija de ei, .. nu vreau sa ma las asa, nu inseamna ca daca am o zi proasta trebuie sa continui tot asa, va fi bine sunt sigura......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu